Tubii97 Kızlar ben 37 haftalık oldum. Sağ bacağıma bebek baskı yapıyor herhalde yürüyemiyorum. Ağırlığını mı oraya verdi acaba. Normal doğum istiyorum yürüyüş yapmam gereken zamanda 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sizin nasıl geçiyor?
Golge98 Tubii97 bebek kanala girdiği için zorlaniyosundur çok normal yuruyebildigin kadar yürü az da olsa faydası olur
beyzacmvrc Tubii97 iç bir zararı olmwz ben 1 haftadır temizlik yaptım baya kötüydüm şimdi daha iyiyim kasik ve bel ağrım oluyor yine de arada ama önceki kadar şiddetli değil 36+2 de sancı çıkmıştı nst de açıklık bakıldı yoktu 1-2 haftaya gelir dedi 🥲
Tubii97 beyzacmvrc Bitse de kurtulsak moduna girmeye başladım cidden Anlamıyordum böyle yazanları artık anlıyorum🤣