Sevilmina Arkadaslar 2-3 hafta sonra kızım dunyaya gelecek ınsallah. Daha ısımde karar veremedık daha dogrusu ben Mina olmasını istiyorum ama eşim cok sade ve soyadıyla uyumlu olmadığını soyluyor. Sızın onerileriniz neler acaba? Ben mınanın yanına bİ ısım daha dusunuyorum ne olabılır? Kızımın ısmi şu anda Mina taş acil yardım :)
Esra7261 Sevilmina güzel de ben iki isim koymaya karşıyım neden herkes bu senelerde özellikle iki isim koyuyor🤔
Sky İsim konusunda bende öyleyim sanırım Doğuma kadarda bulamam yani 😓 em anlamlı olsun hemde herkeste olmasın istiyorum zor işimiz çok zor 😂
Laayla Sevilmina Afra Mina Taş olsun bence ben afra ismini çok beğeniyorum bi o isimdeki kızlar çok güzel oluyor😂😂 benim kızım Sare Naz Sadıkoğlu olacak ben çok alıştım valla ama afra koymayı da isteyebilirdim bu kadar alışmasaydım☺️