Sinemm123 Nuran hanım çok tatlı ama çok yoğun bir doktor 😅eğer boş zamanına denk gelirseniz gerçekten çok ilgili. Lakin hastanenin bebek yoğunbakım ı iyi değil 🥲bu sebepten devlete geçicem. Fiyat olarak iyi ilgili bir hastane. Arkadaşım doğum yaptı Nuran hanımda baya iyi geçti yani. Normal doğumda eşi de alıyor yanınıza. Ama dediğim gibi kendi konforum için eşimle bebişi riske atmayı göze alamadık. Mustafa beye de gittim başta biraz boş ve gereksiz konuşuyor. Onun yüzünden ağlayarak çıkmıştım 🙃 miyoma bebek dedi, Dış gebelik dedi. O yüzden normal bir hamilelik sürecinizi varsa Nuran hanımı öneririm.