iremkayass47 kKızla emerhaba gebelik şekerim var açlık 100 110 arası tokluk 220 190 170 çıkıyor siz nasıl besleniyorsunuz gerçekten çok üzülüyorum böyle olunca ne yapacağımı bilemiyorum. Diyette yapıyorum ama bu gidişle insülin başkayavak doktorum. Günlük beslenmenizde neler var
dexter canım diyet listesi verilmedi mi? insülin korkulacak bir şey değil, bana düşük doz başlandı şekerim düzene girdi. insğlin bebeğe geçmiyo ve acılı bi uygulama da değil.