Selam kızlar,bebeğim çok huzursuz gaz sancısı ve her zaman emme isteği şikayeti ile gittim cildin de sivilcelenme ve alt bölümü pişik olduğu için süt ürünlerini yasakladı bana,masaj yaptı gaz için ise kimyon ve rezene önerdi.. sizin başka önerileriniz var mu? Üstelik oğlum da kolikte var büyük ihtimal dedi 😞 sabah 6 da uyanmıştım ara ara kestirip meme istiyor başka türlü susmuyo göğüslerim çok acıyo sızlıyo göğüs yaralarım iyileşmiyor 😞çok yoruldum hissediyorum.