Hamileligim boyunca hep tedirginim 20 haftalık hamileyim ama her doktordan sonra acaba bişey mi oldu stresi beni bitiriyor geçen Sabah lavaboya gittim afedersiniz çişimi yapmak için gece de gelmesine rağmen gitmedim ama böyle çok uzun sürdü ve şeffafti suyum falan değildir dimi o normal de hani açık sarı olur biliyorum ama bu şeffafti 2 gün oldu Su olsa şimdiye kadar bi ağrısı sızısı bişey olurdu dimi 🥺