majamm 21 haftalik olduk bu gun, dun geceden sag yumurtaligim agri var. bacaklarimi karnima dogru haraket ettiremiyorum, corapimi bile giyinince sanciyor. Rahimin buyumesinden mi acaba ya ne anlayamadim
Ftmlhn majamm bende de ağrı giriyor aynıyız 😞 sağlıklı sıhhatli gelişimini tamamlayınca doğsun da ağrıları çekmeye razıyım
Senaykork majamm hiç telaş etme canım bnde ilk gebeligimde baş agrimda bile hastaneye koşardım 😂 şimdi 2 gebeliğim yine ağrılarım var hafif sıcak duş ile rahatlatiyorum kendimi 32 haftayim yalancı sancılar da başladı inan bu ağrılar neki diceksin
majamm Senaykork ayy.. ayni ben simdi oyleyim surekli bisey olucak diye korkuyorum. Allah yardimcimiz olsun 😀❤️