4 haftalık hamileyim dört gün önce silik çizgi ve beta 40ile öğrendim iki gün sonra beta 124 olmuştu bugün merak edip idrar testi yaptım ama bu seferki çizgi dahada silik çıktı bi sorun yoktur demi martta kimyasal yaşamıştım korkuyorum o yüzden beta yükselince idrar testinin koyulaşması gerekmezmi