Gm1709 doğumda annem gelir mutlaka yanıma, istediğim kadar da kalır. Ama babamlar ve ailemin kalanı ancak bir hafta gelir o da en iyi ihtimalle. Eşimin bütün sülalesi orda zaten gidersem hepsi başıma üşüşür biliyorum, hastanede evde kovmadıkça doğum şeklinden tutun aldığım nefese kadar fikir verir tuvalette bile rahat vermezler. Ne yapsam bilmiyorum, çok gerginim