dilek6 Asistan-mom 3 hafta sonra gelmemi söylemişti doktor o zaman tekrar paylaşıp sizi etiket yapacağım 🌺☺️
dilek6 zeynepsi adet tarihime göre 9 haftalığım ama doktor bana 7+4 dedi sanırım geç döllenme ile alakalıymış bende yeni bi doktora geçtim 13 haziranda ona randevu aldım ☺️
zeynepsi dilek6 ramzi teorisine göre yorum yapıyor @Hatice_123456 bi baksın bakalım belki tahminde bulunur senin için, benimkine kız demişti bizde 8 haftalığız öğrenmemize var daha🥰
Reyyan92 @Asistan-mom  @Hatice_123456 Bize de bakarmısınız rica etsek [47EE528D-7EED-4D06-9FDE-7AF3A1956090](https://)