Oktay_mine_19 Kızlar bugün 40 haftalık gebeyim bebeğim kız dün nişanım geldi ağrım azda olsa var sancı bi gelip geçiyor fakat açılma yok suni sancı öneriyolar sizce ne yapmalıyım
melike098 Eftelyaatasoy 11 saat surdu hic yoktu acilmam da sancimda yavas oldu oldu bide acilmam senin hizli olursa o kadar sürmez