Sibelakta Kizlar bgn 32, haftalık oldum yarın kontrolüm var ama adet sancısı gibi hata daha fazda ağrım var kasıklarımda doğum belirtisi mi brbgin hareketlerini arda his ediyorum belim asaga çekiyormuş gibi uzandım ama dinmiyor
beyzacmvrc Sibelakta biraz yürü ilık suya gir belini rahatlatıyorsa eğer yalancı sancidir Bendede oluyo duş rahatlatıyordu belime su tuttukca. Pilates topub varsa belinin altina koy bacaklari dik tut ileri geri yap belinle çok rahatltiyo beni Duzenli aralıklarla gelen biseyse takipet dakika tut
Sibelakta beyzacmvrc çok korkuyorum evde bı oğlum 3 yssinds var belime kasiklsrims vuruyor dk da 1vuruyo
beyzacmvrc Sibelakta o kadar sık ise bir gidin doktora ne olur ne olmaz serumla sanciyi durdururlar açıklık artmadsn Ciğer gelstirici falan vurulursunuz hem