casmayn Kızlar merhaba.30+2 haftalık hamileyim.Şu an 51 kiloyum minyon bir yapım var.Oğlum olacak.Normal doğum istiyorum her şey uygun olursa tabi .Kolaylaştırmak Adına neler yapabilirim bilenler tecrübesi olanlar fikir verebilir mi 😇