Zehrakomut Selam kızlar 34 haftaya gelene kadar hamileliğimde hiç ağrım olmadı kolay geçti fakat şuan aşırı ağrım var kasıklarımda ve bacaklarımda yürümeye halim olmuyor doğuma kadar böyle devam mı edecek aranızda aynı durumu yaşayan var mı ya
beyzacmvrc Zehrakomut çok normal bu zmana kadsr ağrın olmadıysa şükret bence 😂 Kasık ağrısı da bel ağrısı da çekiyorum uzun zamandır özellikle 36 dan beri çok fena belim ağrıyor uyuyamıyorum. 37+1 im. Bebek artık büyüdü iyice aşağıya baskı yapıyor kasiklara. Bacak aran belin ağrır zor yürütür hepsi normaldir Benimki kanala girdi karnım aşağı indi şimdi daha da agriyo kasiklarim daha cok baskı yapiyo