zehra33_ Kızlar 2. Sezeryan ile bebeğimi dogurdum perşembe gunu bugun 4. Gunum ama sanki ilk sezeryn daha kolaydi bu sefer cok agrim var me tavsiye edersiniz basina boyle gelen oldumu
zeynozey zehra33_ Allah acil şifalar versin 💓 hareket berekettir diyip, sürekli hareket halinde olmak bana iyi gelmişti, temmuzda 2. Sezeryanj olucam bende inşallah güzel geçer ☺️☺️💐
YuvarlanamayanPaanda zehra33_ benim 2. Daha kolaydı şimdi 3. De sıra benım genel olarak sezeryanlarım kolay oluyor
Asistan-mom zehra33_ her dogum farklı oluyor bol.bol yürüyüş yapın hareket ettikçe ağrılarınız azalır Ben 3 sezeryan oldum ikisi çok kötüydü üç nazaran iyiydi hiç durmadım hep yurudum