Dyg Sevgili anne adayları 17.haftamdayım ve bıçak saplanması gibi ağrılar oluyor karnımın alt tarafında tecrübeli olan var mı bu konuda normal mi 🤔
Hamileanne Dyg şaka bi yana ilk aylarda oluyo öyle şeyler yada enfeksiyon bide altta kaşınma yanma varsa mantardandır
dilaraserdar Dyg benimde o dönemde olmuştu.. sanki ilk gebeliği yaşadıgım zamandaki gibi. beni tedirgin etmişti ama doktorla görüştüğümde normal dedi kan idrar tahlili de yaptırmıştım her sey temız cıkmıştı sanırım bebek buyudugu için rahmin genişlemesinden dolayı..
Busbus Dyg bendede oluyordu magnezyum içmeye başladım geçti doktoruna bi danış canım izin verirse sende denersin .banada doktorum önermişti.
zgeGrbzel Bnde 17 haftamdayım aynı sey banada oldu doktorum idrar testi yaptırdı mikrop cıktı ilaç verdi ama geçmedi haftaya bidaha gidcem 🤔🤔
Dyg zgeGrbzel bendede idrar yolu enfeksiyonu var dedi sağlık ocağındaki doktor ilaç verdi ama kararsız kaldım yarın Allahtan kontrolüm var sorucam 🤔
MosKaz zgeGrbzel mikrop bazen çıkıyor, idrar vermeden önce yağlı ve acı ve tuzludan, akşam ilaçların kullanmadan, sabahtan temiz ve kuru şekilde alın idrarınızı, belki temiz çıkar inşallah.
Aysnctl Kasiktaki agrilar normal rahim büyüdükçe articak ağrilar. Onemli olan tek bi yerde uzun süre agrimamasi gerekiyor eğer ole bir durum varsa doktorunuza danisin muhakkak..
Dyg Aysnctl tek yerden değil değişiyor sürekli ama ne oluyor diye telaş ediyo insan 🤔 tepik mi atıyo yoksa nedir 🙄
Aysnctl Dyg tepik atinca inan agrin olmuo tekmesini net hissediosun bende ole saniordum ama tekmeleri degilmis 18ci haftadan snra anladm onu. Kontrolun varsa yakin zamanda muhakkak sor doktoruna.
Dyg Hamileanne 😂 halk dilinde öyle google bile gebelikte ağrı yaz “bıçak saplanması gibi mi ” demek istediniz diye öneri veriyo ben demişim çokmu 😂