39+5 im dün vajinal muayene oldum doktor hatta tetiklesin diye baya zorladı pembemsi şeyler geldi maksimum 40+3 e kadar bekliyorum dedi dün muayene sonrası bel ve kasık ağrım vardı ara ara hep oluyor ama genel olarak aktif bir ağrım yok normal isteyenlerin hep böyle oluyormuş biraz modum fazla düştü var mı aynı durumda olanlar