handeserdes merhaba, hamilelik şekeri ve tansiyonu olup normal doğum yapan var mı merak ettim. siz veya çevrenizde? ikisi de çıktı bende. tabi doktor ne derse o olacak ama yine de merak ediyor insan işte mümkün mü acaba diye.
kevserky handeserdes ben olmaz diye biliyorum. Çevremde de hiç duymadım. Diyet yapıyor musunuz ? Tansiyonunuz kaç çıkıyordu
Nazlimom handeserdes gebelik şekeri bende de vardı insülin vuruyordum bide kalp çarpıntım vardı ilaç içiyodum düşük tansiyonum hep düşük cıkar benım kendi isteğimle sezeryan oldum tansiyon olanlara normal tercih edilmiyor diyebiliyorum. Ben sezeryan olurken tansiyonum düşmüştü mesela hemşire damar yolundan ilaç vermişti öyle düzelmişti
Aselos18 handeserdes merhaba benim 2.gebeliğim ikisinde de tansiyon sorunu yaşadım yaşıyorm normal doğum olmuyor malesef sancidan kaynaklı anı tansiyon yükselmesi çok riskli hiç riske atma duzelse bile tansiyon benim önerim sezeryan çünkü ne olacağı belli olmuyor
Deletedmom_116 handeserdes Tansiyon sıkıntılı doğum esnasında yükselip düşebilir ve çok yükselmesinde dusmeside hayati risk taşır
handeserdes kevserky şekeri sıkı bir diyetle kontrol altına aldım. hiç yükselmiyor ama diyetten hiç çıkmıyorum. tansiyonum da bu diyetle birlikte 9-14 civarı. 9-13de oluyor. protein kaçağı yok.
handeserdes Nazlimom teşekkür ederim. yüksek tansiyon da normal doğumda riskli dedi doktor. doğuma daha iki ay var. umarım düzelir o zamana kadar
handeserdes Aselos18 haklısınız. niyeyse bi ihtimal düşündüm ama cahilce olur. teşekkür ederim bilgilendirme için 🙏
handeserdes kevserky amin hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza. zaten en mantıklısı ne ise onu yapmak lazım da işte ben merak etmiştim mümkün oluyor mu diye. daha 28+5teyim belki tansiyonum da normale döner doğuma kadar :)