nurs2103 Kızlar kilosu 1650 az mi sizce ? boyu 38,5 cm 29 hafta olup boy kilo yazar mısınız bebişlerin
Pemberuya nurs2103 bana çok az gibi gelmedi canm çünkü ben 29.haftamda dr demişti ki 2-3 hafta önde bebek 2 kg falan demişti
ikbalk nurs2103 biz 28+0’da 1417 gr 39 cm’dik. Şekerimiz olduğu için, Doktorum büyümesi ileride iri bebek demişti kıız seninki daha fazla ne azı kııız:) maşallah
Balbebek012 nurs2103 en son 28 haftada gittik 1100 gram dedi gayet normal dedi doktorumuz erkek bebiş bekliyprım . Önemli olan bebeğin sağlığı kilo önemli değil ya
zeynozey nurs2103 28+6 da kontrolüm var o zaman yazarım 3 gün sonra 🤣🤣 çok merak ediyorum bende kaç oldu acabaa💓💓
Pemberuya Busra__06 😂 kuzum bence beslenmeyle pek alakası yok bi dr dan dinlemiştim bebeğin kg’su rahime düşer düşmez belli oluyor imiş. Ben 6-15 hafta arasında sürekli kustum şuanda da yine devam ediyor sütü bol içiyorum sadece bide biraz eti de fazla yedim belki onunda etkisi olmuştur
Nidaylmz nurs2103 Canım sen bensin ne azı fazla bile. Benimde 29+4 1722 gram çıktı doktor da 32 haftalık görünüyorum tırstım birden