Ebrarayna Haydi kızlar odaları atalım bizim bi kaç şey daha değişecek halı perde avize 36+3 ten selamlar bebek arabasıyla 21 bine geldi sizler de paylaşın fikir olsun 😍😍😍
zeynozey Ebrarayna  Dolap ve beşik aldık ikeadan ☺️ ilk 1-2 yıl yanımızda yatacak, kendi odasına geçtiğinde montessori yatağı almayı planlıyoruz☺️ şimdilik küçük odamıza göre böyle🌸
glnrmom Çok güzel görünüyor sağlıkla gelsin bebeğiniz ben de bebek odası aldım kurduk ama şimdi taşınıyoruz maalesef fotoğraf atamayacağım 🥲