Tugbaakcy Tugbakp 37+6 yım 5 ay çektim kurtuldum derkeen tekrarladı şu son 2 aydırda felakettt derecede hele ki şu günlerde. Kan şekerimiz düşüyor galiba ben bulantı olunca hemen bişiler yiyorum geçiyor sende dene
Tugbaakcy Tugbakp doktoruna danış ama sanmıyorum tansiyonun düzgün mü? Bende salgına yakalandım deprem bölgesinde tansiyon düzgün olunca ishal bulantı için serum yedm düzeldim. Devam ederse yine de muayene ol hareketlerini de takip et bebişin
Pinarcey1 Binde 25 haftalık hamileyim yaşamadığım baş dönmesini yaşıyorum sersemlik hissi d vitamini eksikti az da olsa kansızlık vardı umarım vertigo değildir😞