Merveer96 anne yanı beşik aldım, vivense’den. Hatta 4-5 yaşına kadar kullanılabilir diye aldım. Ayakları sabitleniyo, yatak yüksekliği ayarlanabiliyo. Böylelikle 4-5 yaşında da kullanabilecek. Bi de şifoniyer aldım, giysileri de orda. Yeter. Bebek odasını gereksiz buluyorum onun yerine oyun odası yaparım biraz büyüdüğünde. Çünkü zaten belli bi süre bizimle yatacak