whitechocalete Kızlar 5 haftalık gebeyim kasık ağrılarım yok oldu tek belirtim o vardı 3 gündür yok. 1 hafta önce keseyi görmüştüm. Normal mi sizce bu durum?? Lütfen bilen annelerim yorum yapabilir mi
berenmomss whitechocalete normal canım ben 20. Haftaya kadar bebeği hissetmeye başlayana kadar hiç belirtim olmadı
Aykem whitechocalete yine aynıydı gögüs ağrım varsı arada kasık bnde cocuk yok sanırım ondam diyordu im sürekli ama çok şükğr
whitechocalete Elif3333 benim daha 10 gün var 7. Haftada çağırdı kalp atışı için doktor. Sizin ne kadar oldu
Balahatunn 9 haftalik hamileyim. Benim 5 gundur kasik agrim kaybolmustu.cok korkmustum. Dun doktora gittim. Kalp atisi vardi, haftasiyla uyumluydu cok sukur. Insallah sizinki de oyledir