Kızlar 36+6 günlük hamileyim. Doktor çatı muayenemi yaptı çatımın bebeğin geçişine izin vermeyeceğini 3 kg dan fazla olduğunu eğer bebek kanalda sıkışırsa onu strese sokabilirim deyip bana haziranın ilk haftası sezeryan önerdi. Magnezyum kullanma kasılmalarını önler dedi. Ancak 4 gündür ödemden ellerim şiş, karnımın içine sanki bowling topu koymuşlar gibi ne yürüyebiliyorum ne de oturabiliyorum. Bebeğin hepsi bir yerde öylece toplanmış. Çok zor hareket ediyorum. Nasıl düzelebilirim? Sizler neler yapıyorsunuz?