Beren5591 merhaba, ben 5 yıl önce sezaryenle birlikte kistimi aldırdım. Benimki tüpe yapışmıştı, doktor temizlemeye çalıştı ama tüpü de almak zorunda kaldı. 1 saat sürdü maalesef. Epidural olmuştum zaten, çıkınca bebeğimi emzirdim hemen, zaten katı inletiyordu açlıktan ağlaması.😅 sonrasında benim çok ağrım oldu ikinci gün. Hastanede iki gün kalsaydım belki o ağrı da ilaçla tölare edilirdi. Kanama olarak başkalarının nasıl oluyor bilmediğim için az ya da çok diyemiyorum. Bana normal gelmişti. 20 gün sonra patoloji sonucu çıkmıştı iyi ki alınmış yoksa tekrar ameliyat geçirmem gerekecekti.