Kızlar bugün tam 35. Haftama girdim dün hiç birşey yokken bugün tam göğsümün altında karnımda kemer şeklinde kırmızı kırmızı lekeler oluşmuş. Dün olmadığına eminim çünkü günlük sürekli kendimi kontrol ederim, başına gelen oldu mu neyden kaynaklı olabilir? Birde kabarık falan da değil sadece leke şeklinde