Arkadaşlar 3 gün geciktim. Biraz daha bekleyebilirdim ama çok stres yaptım. Test yaptım 5-6 dk oldu resim çektim. Kardeşim hafif bir çizgi var diyor. Ama ben olmamasını ümit ediyorum 2 çocuğum var. Sizlerde bir bakınız lütfen inşallah yoktur. Bana yok gibi geliyor kardeşim kafamı karıştırdı
https://imgyukle.com/i/ru1lPS