Elanin_annesi 22 haftalık olduk fakat 2 gündür sanki hareketleri azaldı hissetmiyorum normal mi böyle mi olur bu haftalar ?
262223-- Elanin_annesi o haftalarda genelde uyuyorlar doktorum 2.3 gün hiç hareket etmezsen gel demişti bana çok şükür dürtüğümde tepki veriyor sol tarafıma uzaniyorum çikolata yiyip bizde 23+5 olduk endişe etmeyin daha küçükler zamanla hareketleri rutine dönüyor
ikiminiskoala Elanin_annesi ben yeni sordum doktora çok normal 2 gün hissetsen 2 gün hissetmeyebilirsin dedi. İlerleyen haftalarda daha net hissediceksin ve sayıcaz günde kaç hareket olduğunu dedi. Bak şu an ultrasonda nasıl hareketliler ama sen hissetmiyosun öyle düşün dedi
Elanin_annesi ikiminiskoala evet 2 gün öncesine kadar kıpır kıpırdı hatta dışarıdan görebiliyodum bazı vuruşlarını şu 2 gündür biraz sakinledi seyreldi hareketleri endişe ettim biraz :))
ikiminiskoala Elanin_annesi çok normal ben de endişelenip sordum o gün baya canım sıkkındı ama normalmiş neyse ki🥰