Virgo Kızlar selam ben ilk gecemde çok zorlandım inanılmaz bir ağrı yaşadım ki yapamadım zaten. Bu yüzden normal doğumda kararsızım. Sizce benim gibi biri normal doğurabilir mi yada direkt sezeryan randevusu mu almalıyım ?
Balbebek012 Virgo ikisi farklı şeyler zaten hamileliğin ilerleyen haftalarında çatı muayenesi yapıp normal olup olmayacağını doktor söylüyor tabi yine de sen bilirsin
Mustafayigitvebeytugannesi Virgo ilk gece ağrısı ayrı normal doğum ağrısı ayrı. Ama kendini adapte edersen çatın uygunsa normal doğurabilirsin.