Herkese günaydınlar ☺️ Buraya hikayemi atacağım günü bekledim sabırla. Şükürler olsun minik mucizem güzel kızıma 26 mayıs cuma öğlen 14.33 de kavuştum. Şuan yanımda çok değişik duygular içerisindeyim. Gelelim su gibi akıp giden doğum hikayeme .😊Tam 39. Haftam cuma günü doldu. Sabah 6 da normal tuvalete kalkar gibi kalktım. Ama geceden ağrım oldu sağ kasığımda . Tuvalet hissim bittikçe tekrar geliyor gibi oldu. Anladım ya suyum geliyordu ya da bebek bastırıyordu. 6.30 da eşimi uyandırdım. Rahatlatmak için kalktım kahvaltı hazırladık. Annemi uyandırdım. Saat 8 gibi duşa girdim. O sancımı çok çok rahatladı. 15 dakika sıcak suda kaldım. Sonra elbise giyindim, cuma vakti diye yasin tebareke amme fetih surelerini açtım. 9 a kadar onları dinledim. Bu arada artık sancım başlamıştı. 20 dakikaya bir giriyordu. 9.15 de eşim işten geldi hastaneye gittik kontrol ettim sancımı 5 e düştü. Hemen doktorum muaeyene etti. 5 cm açıklığım varmış. 10 .30 da doğum servisine aldılar. Hemen o ara anneme meryem ana otunu suya koymasını istedim. Daha önce suyuna meryem suresi, nas felak elham ayetel kursi inşirah okumuştum. Tekrar okuttum. Doğumhanede nst de bağlayp sancıma baktılar. Ben o ara hiç oturmadım. Hep yürüdüm, pilates topu isteyip üzerinde hareket yaptımm. 12 de suyumu patladılar. Gel zaman git zaman derken saat tam 14 de makasa aldı ebeler.10 cm açıklık olmuş. Hemen doktorumu aradılar. Ikınma hissim gelince ıkınmamı nefesimi kontrol etmemi istediler. Zor olsada yaptım.30 dakika içinde güzel kızıma kavuştum sağ salim🥹 Çok çok güzel bir duygu. Sizlere tavsiyem düşük riskiniz yoksa hamilelğin başından sonuna kadar hep yürüyün. 36 dan sonra merdiven kullandım. Hurma tükettim bol bol. Kendime inandım yapabileceğime başaracağıma. Meryem ana suresine de inanıp okudum. Ve elime dişli bir tarak aldım, sancım geldikçe onu sıktımz. Doğum anında bile elimdeydi sıktım acım hafifledi. Rabbi yessir velâ tuassir Rabbi temmim bi’l-hayr" Bu duayı sürekli okudum sesli. En önemlisi nefes kontrolü. Nefesimi hep kontrollü aldım. İnanıp başarabiliriz, Allah öyle güzel yaratmış bizleri. Şimdi şükürler olsun evimizdeyiz sağlıklıyız ❤️ Bekleyiş içinde olanlara Allah yardım etsin🙏🏻