Yagmursahdam Kızlar yarın ikili tarama twsti için usg çektiricem. Alttan mı bakıyorlae karından mı? Stres oluyorum alttan bakacaklar diye. Aslında yaptırmayacaktım ama, eşim yaptıralım falan dedi. Öyle kaldı. Bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim
tazemommyy Yagmursahdam karından bakıyorlar normal kontrol gibi düşünün bir de kan veriyorsunuz korkacak bir şey yok
Yagmursahdam tazemommyy ayy teşekkür ederim, internette alttan da bakılabilir falan yazmışlar da ondan.
eylulmihrasmom Yagmursahdam aman boşver internete bakarsak kanser olup ölüyoruz😂 karından bebeğin ense kalça kalınlığını ölçüyorlar kan veriyorsun bu kadar
tazemommyy Yagmursahdam internete bakarsak ohoo neler neler diyor korkma sen burun kemiğine ense kalınlığına bakıyor sadece