beyzzsenturkk Sezaryen olmadan sezaryenin kötü yanlarını örnek veremezsiniz, sütün gelmemesi sezaryenle ilgili değil ki. Siz normal doğum yapmış biri olarak normal doğumun güzel ve zor taraflarından bahsedin. Ben sezaryen doğurdum hemen ayaklandım 2.gün evimde bağdaş kurarak oturuyordum, aynı anlarda normal doğuran görümcem 40 gün dikiş ağrısından oturup kalkamadı. Demek ki kişiye göre farklı tecrübeler yaşanıyor