Kızlar ilk 3-4 ayda yolculuk yaparken kahvaltı ederken bulantılarım kusmalarım oluyordu ama kesilmişti hiç bulanmıyordu midem taa ki düne kadar. dün bir yolculuk yapmak için arabaya bindim kahvaltıdan sonra 1 saat sürdü yolculuk çok karnım ağrıdı midem bulandı ter bastı ama yoldandır diye düşündüm. Eve vardım asla geçmedi karın ağrım sürekli ağrıdı sürekli bulandı ve en son kusmaya başladım 2 saat aralıkla devamlı kustum. Ne yemek yesem çıkardım ve kusmam gece sabaha kadar 3 kez olacak şekilde devam etti. Şuan çok açım susuzum. Bol bol su içtim ama bulanmıyor gibi midem. Çok şükür bebiş kıpırdıyor çok hareketli bi sorun var givi hissetmiyorum ama yaşayan var mı böyle kusmalar? Doktora gitmedim ha geçti ha geçecek diye ama sanırım şuandan sonra kusmayacağım. Sizler yaşadıysanız veya bir bilginiz varsa yorum yapın ben de yine durum devam ederse bildiririm buraya. İlk kusmada doktora koşacağım artık can sıkıcı olmaya başlıyor