Eylull1 Kizlarr 15+4haftalik gebeyim hafif bi gibegim cikti ama aksamlar 3 jati daha fazla sisiyorum sebebi nedir sizce normal midir
minikprens_71 Eylull1 gaz olduğu için canım. O haftalar da benim de sabahları hic göbeğim olmazdı, akşam hafiften şişerdi gaz olduğunu bilmeme rağmen bak bebis derdim eşime😂😂