MerveMelek Yeni doğan bebebişimizi beşik içine reflü yastığımı alıp yatırmayı düşünüyorsunuz yoksa direk battaniyesine sarıp koymayı mı ya da fikirleriniz varsa bekliyorum 🥰❤️
Mylove1998 MerveMelek ben kundakda yapabilirim ama onun sağlıklı olan yönleri var bebeğin ayakları serbest olcak falan ama direk yatirsakda sarmaya bilirim battaniyeye falan o kadar üstünü ortmeyle de rahat uyur üşümez
beyzzsenturkk MerveMelek ben sırtını yastıkla desteklemiştim sürekli yön değiştirmiştim reflü yatagını gereksiz bulmustum
Gokceveannesi Merhaba hastanede de fark edeceksiniz reflü yatağı gibi eğimli bir alana yatırıyorlar . Ben ilk bebeğimi reflü yastığına yatırdımi ilk altı ay bunu da öyle yapacağım