İki gün önce doktor kontrolüm vardı D vitamini başlattı kahvaltıda ya iki damla ekmeğine damlat ya da iki pıs ağzına olacak şekilde kullan dedi yan etkisi mi bilmiyorum ama çok özür dileyerek söylüyorum ishal yaptı ve karın ağrısı oldu ağrıyı ayırt edemiyorum bağırsak ağrısı mı değil mi sizlerde ne gibi yan etkileri oldu ??