kelebek12345 Hnde benmde esminde bir skntısı yok 2 yıldr korunmuyorz doktorumuz asılama dedi. İğneye basladık isde gün verecek banada pazar cumartesi gidecem
Merve14 Arkadaşlar iyi akşamlar bende de pko vardı 2 yıl bitecek Ocak’ta evliliğimin ilaç tedavisi falan oldum hamile kalmak için olmadı sonra aşılama oldum aşılamadan 8 gün sonra dayanamayıp evde gebelik testi yaptım silik çıktı iğnenin etkisir dedim sonra 12. Gün bidaha yaptım bildiğiniz ikinci çizgi çıktı. Hemen hastaneye gittim Kaan verdim 13.8 çıktı 12. Gün yani aşılamanın sonra kadın doğuma gittim özel hastaneye oda testi tekrarlayalım dedi rahim duvarının kalınlığı iyi dedi test sonucum 100 küsür çıktı adetime de 2 gün varken yarın gene gidicem hiç umutsuzluğa kapılmayın Rabbim isterse olur umarım Umur olurum
Seerpll Merve14 yaa hamilemisin yanı sanki kan sonuçlarından onu anladım bende yarın gidicem canım inşallah hayrlı sonuç alırız canım. 😘
Merve14 Seerpll amin canım alırsın inşallah takma kafana benim en çok belirgin belirti bel ağrısı ve kasıklarıma Arada batmalar oldu ama inanılmaz bir bel ağrısı çektim daha bütün rahatladım
Merve14 Seerpll seni çok iyi anlıyorum canım benim de olmadı ya 2 yıl İnan duyunca insan herşeyi unutuyor Rabbim sana da nasip etsin inşallah haber ver
Seerpll Merve14 fostimon 75 ignesi vuruldum 13 tane vermişti 10 tane vuruldum yeterli dedi sonra çatlatma ignesi vuruldum şuanda aşilamadan sonra crinone die bi jel verdi onu kullandım
Seerpll Merve14 yarın sabah gidicem işte aç karnına kan vericem nezmn cıkarısa 12.gününde dayanamayıp ben kan testi yaptım beta hcg 5.00 cıktı sınırda yanı inş yarın yüksek sonuç alırım hamile olurum🤲
Merve14 Seerpll seni umutlandırmak istemem ama ben dün doktoruma sordum kaçtan sonra gebelik oluyor diye 5 ten sonrası dedi inşallah yükselmiştir adetine çok var mı