Seerpll canımm bana hber vermedin ama yine de söliim :) bi akrabanın adete 5 gün varken 8 cıkmıstı ona sana geblik var diiyemiz dedler ve sonra dan yükseldi suan doğurucak . O yüzden yok diiyemeyiz 5 ve üstünün yükselme sansı var bol bolll dua et ve hayırlısı nı dile sakın üzülme