Laleozkan_09 123esr_ bebek büyüdüğü için alanı daraldı artık. Az hareket etmesi normal Türk kahvesi için hiç hareket etmediği zaman edecektir.
Minaesra 123esr_ ben bugün yeni girdim 35e ve iki gündür gerçekten bende de azaldı. Sanırım yeri daraldı 🫤 yarın kontrolüm var diye bugün sadece takip edicem
Azeriqizi 123esr_ bizde 34+4 hareketleri azaldi ama bu haftalarda hareket azligi normal diyorlar yeri daraldi artik eskisi gibi alani yok o sebepden ama yinede doktorunuza danisin .
Minaesra Sennuraslmelek ben bugün kontrole gittim ebemde doktorumda Bebek büyüdükçe yeri daralıyor hareket etse bile çok anlamazsınız dedi ve gerçekten de öyle oldu, Nst’ye bağlandım asla hareket ettiğini anlamadım ama nstde sürekli hareketi çıktı 😅
Minaesra Sennuraslmelek evet bazen bebek kendini kasıyorda fark ediyorum, bazen aşırı sert taş gibi oluyor sonra tekrar normale dönüyor
Minaesra Sennuraslmelek Eğer aşırı ağrı vs olursa doktora gidin derim onun haricinde bu haftalarda normal dedi doktorum ☺️
Minaesra Sennuraslmelek çok geçmiş olsun bende kafaya takınca öyle oluyorum eğer içiniz rahat etsin derseniz acilen giriş yapın isterseniz en azından onay almış olursunuz 🙏