Kızlar merhaba 39. Haftamda doğum yaptım çok şükür sağlıklı bir şekilde bebeğimi kucağıma aldım 2 hafta oluyor Allah herkese nasip etsin 🙏 fakat çok zorlu süreçler den geçiyorum bebeğimin gazı olmamasına altı temiz karnı tok olmasına rağmen uykuya çok zor geçiyor uyuyana kadar diğer beslenme saati geliyor bende ultra uykusuz ve bitkin kalıyorum lohusalık depresyonu da bir yandan önerisi olan var mı uyku problemi için ne yapmam gerekir acaba ? Psikolojik olarak çok kötüyüm