Merhaba kızlar 24 günüm kaldı ama karnım belim aşırı agrımaya başladı göbek deligim kasıklrım dogum sancısını nasıl ayırt edecegim bilmiyorum hiç çatlak olmamıştı ilk defa bu hafta oldu aşırı sertleşti ve gerdiriyor artık etimi 36+4 teyim doğarsa küvezde çok kalırmı sizce?