Busraakay_26 cerenakgl ben bebem natural aldım hem uygun hem sayı olarak daha fazla var diye ıslak mendil de sleppy yeni doğan aldım
guzelanne01_ cerenakgl kızımda prima aldım hem çok kötü kokuyordu hemde pişik yaptı,molfix aldım memnun kaldım ıslak mendili sadece hastaneye koymak için aldım yine molfixin su bazlısını Sonrasında Alt silme pamuğu aldım ıslak mendil kullanmadım
Pinkgold cerenakgl sleepy bio natural kullandım ilk baş sızdırma yaptı molfixe dönüş yaptım molfixin pamuğu toplanıyor ıslak kaldığında ıslak mendil molfix kullanıyorum
Xname Bezde baby turco aldım Islak mendil de en çok aldığım tavsiye Sleepy yenidoğan daha almadım onu alıcam
Xname cerenakgl 1 numara olarak geçiyor. Hatta 1 ile 2 arasında çok fark yok ben 1 numaradan bir tane aldım 2 numaradan iki tane aldım. Kullananlarla da konuştum genel olarak memnunlar
Aynenkanka cerenakgl bebek bezi prima premium care, ıslak mendil sleepy newborn serisi çok güzel yumuşacık