Merhabalar
Evimizin yanında bulunan inşaattan dün sabah kedi sesi duydum.Aksam eve döndüğümüzde kapınin oradaydı meydana çıkmıştı ve annesi ortalıkta yoktu.Komsunun demesine göre tüm gün bağırmış kedi
Bizim burda da rüzgar ve yağmur vardı çok acıdim ve eve aldık.Bir sepet içinde bakıyoruz ve gözleri hala açılmamış.Sabaha kadar ağladı eşimle nöbetleşe baktık
Annesi hala ortada yok.Sokaga atmaya kıyamıyorum çok savunmasız
Bende çalışıyorum evde tek başına kalacak
Bu kadar küçük bir yavruya nasıl bakarız fikri olan var mı?