Günaydın hanımlar. 27 haftalık hamileyim ilk aylarımda karın ağrım ve kanamam oluyordu 14.haftaya kadar progestan kullandım be proluton iğne geçti. Şimdi 1 haftadır tekrardan başladı ağrılarım. Bebek büyüdü diye mi yoksa bu aylarda risk var mı yine. 5 hazirana randevum var.