Yarın 40+0 oluyoruz. Doğuma dair belirtim yok. Rahim kisalmasi vardı guya 34.haftadan beri .doktor beni çok korkuttu erkən doğum ola bilir diye tık yok simdi. Ne yapayım dogurmak için.. egzersiz yürüyüş falan ise yaramadı bende. Üstelik ikinci doğum. Küçük çocuğum var peşinde kosuyorum sürəkli.yan gelip yatmiyorum. Ev işləri falan yapiyorum.doguramiyorum😐🥴