Merhaba arkadaşlar, merak ettiğim için yazıyorum
Dün akşam saatlerinde çok çok açık pembe az bir akıntım oldu
Sabaha kadar hiç bişey akmamıştı.
Son 2 saat sandım olmadan sadece tuvalet kağıdı ile sildiğimde koyu renkli akıntım var ama damla şeklinde daha fazla
Adet kanamadı mı yerleşme mi? Bilemedim
Hiç sancım da yok normalde reflü dönemim çok sancılı geçiyor.
Böyle bir şey yaşayan var mı acaba?