tugba_3481 Benden yeşil parça şeklinde akıntı gelmeye başladı akıntım var idi ama bu parça ya dönmeye başladı et parçası gibi kötü bir şey mi var nolur yazar mısınız
Bet1 tugba_3481 hemen acile gidin kaç haftaliksiniz. Enfenksiyon büyük ihtimal başka bir sıkıntı yoksa ama enfenksiyon da hamilelikte riskli bir durum. Kaç haftaliksiniz yazmamissiniz soranlara
tugba_3481 Elilar2225 içimden gelince eşime çağırdım koş diye çocuğa birşey oldu sandım diyo bunun için mi çağırdın beni diyo siz olsanız ne yapardınız
Busraakay_26 tugba_3481 tek yapılacak şey var doktora gitmek eşime bile göstermezdim normal olmayan şeyler bunlar
Yldzhra Enfeksiyon kapmış olabilirsiniz düzelmezse zarar verin doktora gitmeniz lazım antibiyotik verir
tugba_3481 Elilar2225 eşimi beklemedim.adam evde olduğu hâlde gitmediki çocukta birşey yoksa önemli değil diyo suyun felan değilse birşey değil diyo
tugba_3481 Bet1 kötü bir şey mi ne yapar ki doktor ne otura biliyorum ne yürüye biliyorum çok korkuyorum