Arkadaşlar gebeliğimin son ayları aşırı derecede kaşıntı oldu nasıl geçer hangi kremler spreyler kullanmalıyım. Kaşımaktan ve ıslak mendille sirkeli suyla silmekten bir hal oldum. Doğumdan sonra da devam ediyor mu nasıl geçer. Doktor sadece fitil vermişti birde niouli yağ vermişti. Yağ rahatlatıyor ama suan yine kaşıntı var