Ecemakkuzu siz iş yerine verdikten sonra bir şey yapmıyorsunuz. E devletten takip edin. İlk ödeme doğumdan sonra yatıyor. Doğumdan sonra tekrar rapor düzenleniyor kalan haftalar için, onu da veriyorsunuz iş yerinize. O rapor bitince onunda parası yatıyor. Hepsini e devletten takip edebilirsiniz. Eğer e devlete iban tamımlamadıysanız paranız ptt ye yatıyor galiba.🙏🏼