Bugün 1 ay 3 günlük olduk. Kalbinin delik olduğunu öğrendik, geçmeyen uzayan bir sarılığı da var. Akciğerlere giden damarın birinde minimal darlık var dendi. Bu tarz durumları yaşayıp süreci nasıl anlattığınızi bahseder misiniz iyi şeyler duymaya ihtiyacım var🥺